Imatges de la meva estada a Wexford

dilluns, 29 de novembre del 2010

Estades per millorar l'anglès. B&B o host family.

Crec que no us he  parlat d'en Paolo. És un italià de 65 anys, capità de vaixell, que ha vingut dues setmanes per millorar el seu anglès. La seva empresa està reduïnt personal i creu que un dels seus punts febles és aquest idioma, així que s'ha proposat millorar-lo.
Està dormint i esmorzant en un B&B i paga 40 euros per dia! . La Carmel ens va comentar ahir que una setmana a una host family val uns uns 170-200 euros (tot inclòs).
El pobre noi m'ha comentat que a la seva habitació no hi ha calefacció, ni escritori, ni cadira, ni tv. Mare meva! Diu que va reservar-ho per internet. També m'ha comentat que la raó per la qual no ha escollit una host family és perquè es pensava que això era cosa d'adolescents i que no tindria intimitat.
Quan ha vist que nosaltres tenim bany propi, habitació amb escriptori i cadira, tv,...i que estant dins d'una familia irlandesa  és com més s'aprèn l'idioma, ha reconegut el seu error però al gener ja està organitzant  tornar a venir i , aquesta vegada, no dubtarà en anar a una host family.
Avui ha començat un altre italià nou a l'escola. Bé, nou no perquè és la segona vegada que bé a wexford. Va estar aquí 1 mes l'any passat i, ara que té 2 setmanes de vacançes, aprofita perquè el seu anglès no s'oxidi.
Abans les estades en families eren només per jovenets (que els pares enviaven per millorar el seu anglès) però avui , les coses han canviat molt, i aquí trobes gent de tots els països i de totes les edats, amb fills,...(la meva companya Anna té 3 fills).
Els professors  ens animen a que practiquem l'anglès fora de l'escola, tant amb la familia com a les botigues, els pubs,...
Avui els companys estan al pub a veure el Barça-Madrid, jo he preferit quedar-me a casa posant al dia el bloc i llegint una estona.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'he alegro molt que tot estigui bé. Aprofita al màxim aquesta oportunitat i disfruta de l'estança. Aquí esta plovent i també fa un fred que pela. Ja m'he esta cridant l'Esther. Fins aviat.
Laura.

Anònim ha dit...

M'he alegro molt que tot estigui bé. Aprofita al màxim aquesta oportunitat i disfruta de l'estança. Aquí esta plovent i també fa un fred que pela. Ja m'he esta cridant l'Esther. Fins aviat.

Laura.