Imatges de la meva estada a Wexford

dimarts, 2 de novembre del 2010

1 o 3 setmanes de classes? 1 només!

Companys,
Recordeu que quan us vaig presentar la zuper escola castell us vaig dir que estudiaria tots els matins durant 3 setmanes? Doncs avui m'ha dit l'Esther que ha parlat amb Inform i que no són 3 sinó 1 setmana de classes i que la resta del mes estaré a la pròpia escola o en alguna altra empresa fent pràctiques.
Jo pensava que aquesta distribució de 1-3 la faria en Guillem (que va a Dubin) però es veu que la cosa ha canviat i ara és per tots igual...pels que tenen un molt bon nivell de l'idioma i van a Dublin i pels que tenim un nivell intermig  i anem a wexford.
Perdoneu per posar tants signes d'exclamació i interrogants als meus escrits però ara per ara tot allò referent al viatge se'm fa extrany i aquest coctel de sensacions que ara sento us l'intento fer arribar.