Imatges de la meva estada a Wexford

dilluns, 15 de novembre del 2010

El meu primer dia a Wexford!

Hola companys!

 Ahir a les cinc de la tarda arribava a Wexford després de 3 hores de bus i 2 d'avió.
Estic en una casa d'acollida amb dos companys més (Oscar d'Intercala i Anna de Sefed Mataró) i un jove japonés (Takachi?¿). Jo pensava que cadascú de nosaltres aniria a una casa diferent però aquest any s'ha programat així. Bé...ja us aniré explicant què tal.
Al matí hem anat a l'escola i hem fet dues classes, una de 9:30 a 11 i la segona de 11:30 a 13:00 h. La veritat és que he pogut seguir les explicacions millor del que em pensava i no m'he tallat alhora de parlar encara que hem costa bastant. Ens han dit que dues tardes farem una tercera classe de 14:00 a 15:30h.
A l'escola hi ha estudiants de varies nacionalitats: austria, japó, corea i ...CATALANS!! A la nit (a les 20:00 hores) hem quedat amb els austriacs per anar a un  karaoke! Si després de 3 birres perdo la vegonya i canto us dedicaré la cançó, d'acord?
Bé, avui no em puc allargar perquè us escric des d'un café (Capuccinos) del carrer principal (Main Street) i l'Anna i jo hem d'anar cap a casa a sopar. A les 6 o'clock nens! No tenim gens de gana però suposo que anirem habituant. La Carmel (la senyora de la casa) sembla una molt bona cuinera . És una gran sort per nosaltres donat els àpats que solen fer the Irish people.
Llàstima que a la casa no tenim conexió a Internet!!
De seguida que tingui ocasió us torno a escriure, d'acord? petonets a tots.
p.d.: paco ya tengo dos beer mats (posavasos) para tu colección. esta noche te pido más.
Miriam, la primera classe l'he fet amb la Suzanne i la segona amb  la Emma. Les dues molt bé però la segona, tal com hem vas comentar, és una canya! Les dues parlen força lent i s'entén bé el seu anglès.
Petons i abraçades a tots.

4 comentaris:

Paloma Pérez ha dit...

M'alegro molt guapa bonica!
Escriu quan puguis i esperem les teves vivències!!
Petons

Anònim ha dit...

Ya veo que te vas haciendo con el lugar. Hsber si te vas a animar y al final te quedas?

Recuerdos a Guillem cuando lo veas.

PACO

Unknown ha dit...

Sofia, ya veo que te va bien, me alegro mucho.
Cuidate y espero tener mas noticias tuyas, espero que ha Guillem le vaya tan bien como a ti.
Bueno wapi un besazo y lo dicho cuidate...muackas!!!!

Anònim ha dit...

Sofia guapa, me alegro que todo vaya muy bien, que aprendas mucho y te diviertas, ya sabes donde harás las practicas??? cuentanos todo cuando puedas...que nos morimos de curiosidad jeje

un beso
Erika