Imatges de la meva estada a Wexford

dilluns, 29 de novembre del 2010

Caos per la neu!

Cada matí a les 8:50 en Jim ens recull (Tackeshi and Sofia) davant de casa. Avui eren les 9:15 i encara no havia arribat! Avui les escoles dels nens no han obert i hem pensat que potser la nostre tampoc obria però era extrany que no ens haguessin avisat...
A un quart ha passat, però en cotxe, no amb el bus, i es que l'ha hagut de deixar enmig de la carretera perquè les rodes li relliscaven i tenia tots els alumnes esperant als seus llocs de recollida habitual, a més avui crec que començava un estudiant italià nou. Pobre Jim! Estava desesperat!. A aquesta hora estavem a -3 graus.
He arribat a l'escola i he fet unes fotos maquíssimes. Les penjaré aquesta nit quan arribi per si les voleu veure d'acord?
Fa deu anys que a Wexford no veien una nevada com aquesta! He tingut la sort d'estar aquí per veure-ho!
It's so beautiful!
Avui no ha vingut la meva companya Anita degut al mal estat de les carreteres i la Lisa (directora) m'ha dit que no té cap tasca per a mi així que ara vaig a esmorzar i després m'afegiré amb el grup d'estudiants a veure una pel.lícula.
En Jim ens ha dit que potser dimecres podem anar a Glendelock. A veure com es comporta el temps!

1 comentari:

Guillem ha dit...

Hola, veig que la nevada a Wedford és més important que la de Dublin. En qaulsevol cas aquí tot segueix igual, no tanquen escoles i tothom va a trebalar com sigui.

Ànims i felicitats pel blog!

Guillem