Imatges de la meva estada a Wexford

dijous, 25 de novembre del 2010

EL BLOG

Quina ilu! Ja m'heu/m'han fet els primers comentaris al bloc!
Un tal Miguel m'ha comentat que va estar vivint amb la mateixa host family que jo!

Respecte al blog en anglès no us dono el nom perquè s'ha de repassar i corretgir tots els meus escrits (deuen haver multitud d'errors!). A més a més, és el mateix disseny que aquest i molt menys extens.
Una cordial abraçada.

p.d: Gràcies a tots aquells que m'heu escrit al blog o al meu email . Gràcies pels vostres ànims i perdoneu si no us contesto personalment perquè no em sobra gaire temps per res!. Abraçada de oso per tots vosaltres.
En Jordi (el meu maridet) vindrà a fer-me una visita el dia 5 i 6 de desembre! Tinc unes ganes de veure'l! El portaré a veure el Hook Lights!
Fins aviat

1 comentari:

Paloma Pérez ha dit...

Hi Sofia!

Com va el refredat?

M'agrada moltíssim llegir-te, be a tots a Sefed ens agrada sapiguer de tu i ens agrada molt llegir les teves vivències allà.

Ara et preguntaré moltes mes coses ja que jo també..

¡¡¡Voy para alla!!!!!! ja ja ja

Ara si que et cosiré a preguntes àdhuc que escrius amb molt detall.

Molts petons!! enjoy it!!!