Imatges de la meva estada a Wexford

dijous, 25 de novembre del 2010

LES MEVES PRÀCTIQUES

El dilluns, primer dia de pràctiques, vaig fer ben poca cosa! . Suposo que ara no tenen gaire feina... (el proper grup d'alumnes no arriba fins a principis de l'any vinent).
Dimarts li vaig ensenyar a la Lisa (directora) aquest bloc que ara estic escrivint i em va felicitar. Em va comentar que li agradaria fer com un link entre la pàgina web de l'escola i aquest bloc doncs feia temps que cap alumne no feia res similar.
Llavors se'm va ocòrrer fer un blog paral.lel en anglès (més curtet i comentant les excursions fent us del Copy/pega  d'explicacions d'internet)!
-http://www.facebook.com/SlaneyLanguageCentre?v=wall-
Al rebre-ho , ella escriu al mur per tal que els seguidors sapiguen de l'existència d'aquest.
Dimarts i dimecres vaig estar treballant sobre ells.
Avui no hi era l'Anita (i demà tampoc hi serà). La Lisa m'ha passat llistat del nou grup d'italians  que arribarà a pcipis de l'any vinent i els he entrat les seves dades amb el programa Acces i he rectificat unes altres dades incorrectes d'aquest mateix programa. L'estona passa ràpida! Entre el break de les 11 i que acabo a les 13 en comptes de les 13.30 perquè les 13 és el break per dinar! 

1 comentari:

Paco Castro López ha dit...

Hola sofia, me alegra saber que estas aprendiendo y pasandotelo bien.

por cierto, he puesto tu blog y el del Guillem en la web del cole como te comenté.

http://fp.epiagranollers.cat/

Venga, un saludo

goodbye

PACO