Imatges de la meva estada a Wexford

dijous, 25 de novembre del 2010

SORTIDA A ENNISCORTHY

Hola companys! Torno a ser aqui amb vosaltres. Avui no hem sortit després del dinner!!

Aquesta setmana que he començat les pràctiques a l'escola quan arribo a les 14:00 hores a la parada del bus la Ula i jo anem a prendre un super-mega capuccino (ella) o un regular latte (cafè amb llet mitjanet) (jo) al Capuccino's restaurant (Hi ha una foto de la mida del Capuccino gran però no sé si es podrà apreciar el tamany tant gran que té! El preu tampoc està malament: 3,80 aprox., i el meu cafè amb llet 2,75 euros).
Crec que ja us he parlat d'aquest cafè on pots menjar sanwichos, sopetes, paninis, muffins,... , prendre  cafè o té i connectar-te a Internet.

Ahir a la nit va ser dia de futbol: Barça contra Paniscolastico (o un nom similar!. Sorry per la meva incultura en tema futbolistic!!). 
A mi no m'agrada el futbol i tampoc m'agrada sortit sempre als mateixos llocs a prendre una beguda però vaig anar al pub (South 51) a veure el partit amb en Pablo (és l'últim dels companys que s'ha incorporat; és un italià de mitjana edat,capità de vaixell!), els dos japonesos, Ula (Brusels), Anna i Oscar.
L'altre dia va ser també dia de futbol i ,amb l'excusa del refredat em vaig quedar a casa, així que..., com als meus compis catalans els hi agrada molt aquest deport i són fans del barça ...vaig anar al pub!
El millor de tota la tarda/nit no va ser el 3 a 0 per part del barça sinó el veure un japonés (Kyohei) cantant en català: 
"Olele, Olala, Ser del barça és, el millor que hi ha!". 
Li vaig apuntar la lletra i només feia que cantar i cantar! Va ser divertit!.

Avui, després de les pràctiques, he anat amb els japonesos, en Paolo, la Ula, l'Anna i en jim (driver) a un petit poble proper a wexford anomenat Enniscorthy. 
Abans d'arribar-hi però hem fet algunes parades per fer un parell de fotos i en jim ens ha fet 5 cèntims sobre cada lloc (demà us diré els noms exactes dels llocs perquè no sé on he deixat la xuleta!):
1. Una petita i bonica esglèsia darrera d'uns arbres. Té el seu encant! A més, és l'esglèsia on es va casar en jim fa uns quants anyets! (diu que va ser un gran error!; és un "troneres"!).
2. St.David's Well.  És un pou dels desitjos que conté aigua miraculosa. Ja veureu a les fotos com és la gent de devota! Hi ha una habitacioneta plena de verges, plena de llibres escrits per la gent demanant que es curi el seu pare, germà o amic, recordatoris, ... He tirat una moneda al pou i he demanat el mateix desitg que li demano sempre a l'estrella més brillant que trobo en el cel! (No us ho puc explicar perquè sinó no es cumpliria!). Volia escriure alguna coseta referent al meu pare (el trobo molt a faltar!) però aquesta parada  ha estat foça ràpida.
Espero que St.David escolti la meva pregaria.
3. La tercera de les parades ha estat a un  psiquiàtric. És l'edifici gran que veureu a les fotos (després de les fotografies dels cavalls). Aquest no era l'aspecte que havia de tenir aquest "petit" hospital però els planells que s'havien d'usar per a la seva construcció es van intercambiar amb uns altres.
4. Quan hem arribat a Enniscorthy, hem deixat el mini bus i hem anat a fer un tomb pel poble. La majoria de les cases aqui no estan pintades, únicament les seves portes. Portes de diferents colors. En Jim m'ha dit que segurament volen deixar-les tal com eren originalment.
Veieu que hi ha moltes xemeneies juntes en una mateixa casa? Es perquè com fa tant i tant fred tenen llars de foc a cada habitació de la casa.
És tant bonic passejar i veure tots els colorins de les botigues! Hi ha una amb el meu nom! Heu vost que ràpid he trobat feina! I a sobre sóc la propietaria!
El castell del poble està en obres i no l'hem pogut visitar. Si hem visitat la catedral , on hi ha un cementiri adjunt.
Abans d'anar al bus hem parat a fer un cafè (en Pablo i en jim han menjat)  i ja de tornada hem parat un moment en un turonet. Quina frescor i quina vista! Llàstima que a les fotos no s'aprecia gens bé!. Us envio un grapat de frescor i un munt de bones vistes!