Imatges de la meva estada a Wexford

dimarts, 7 de desembre del 2010

En Jordi ha estat aquí!

Hola!
Tots sabeu que en Jordi havia de venir aquest diumenge oi?  I tots sabeu també que el port de Dublin havia estat tancat varis dies i que hi havia la vaga dels control.ladors aerid, oi? Doncs tant ell com ja pensavem que no podriem retrobar-nos però...dissabte tarda/nit el tema dels control.ladors aeris estava "sol.lucionat" i l'aeroport de Dublin ja havia obert!
Dissabte a les 7:30 vaig esmorzar al B&B, vaig agafar un bus i vaig anar a buscar-lo a l'aeroport. Havia d'arribar a les 9 i va arribar amb 40 minuts de retard però...tot fos això!. Quina alegria!!
Com el dia anterior no em va agradar gaire Dublín i ell havia d'estar allà avui dimarts i demà dimecres li vaig dir que , si li semblava bé, el portava cap a Wexford. Després de 3 horas i 20 minuts arribavem...
Vàrem dinar al White Hotel (on hi ha el gym), vàrem anar a fer un petit tomb per Main Street i ja se'ns va fer l'hora d'anar a sopar.
Quin nivell d'anglès que té! Em fa una enveja sana! No practica des de fa moltíssim temps i ha fet menys cursos que jo en escoles privades i ,en canvi,...té una facilitat!
Jo he estat 3 setmanes per entendre i parlar com ell ho fa ! Què hi farem! Hi ha persones a les que se'ls hi dona molt bé això d'apendre idiomes!
Al dia següent vàrem quedar amb en Jim per anar a visitar altre vegada el Hook Lights House. Volia que en jordi pogués veure un lloc tant especial com és aquest. A diferència de l'últim dia que vaig anar amb els companys el mar estava molt enfadat i les ones eren enormes. Quina passada! El lloc li va encantar tant com a mi. En Jim ens va comentar que era extrany que fessin aquelles ones doncs el dia era preciós i havia sortit un sol molt agradable. Els senyors d'allà ens van comentar que era degut a que a la nit havia hagut nova lluna (lluna plena) i el mar, quan hi ha canvis, ho reflexa.
Veieu les fotos...quines vistes! No pararia de fer fotos als paisatges i al cel! Llàstima que ens vàrem quedar sense bateria!
Abans d'arribar al Hook lights vàrem fer altres parades igual que jo vaig fer l'altre dia (cementiri, Tinter Abbey,...).
Quan vàrem arribar a Wexford, allà a les 4, el vaig portar a veure el port i després...cap a sopar! Llàstima que el dia aquí s'acaba tant i tant ràpid! I el sopar a les 6 talla molt! Però bé...
Aquest matí en Jordi ha marxat a la mateixa hora que jo i en Tackeshi amb la seva maleta cap a l'estació de tren. Per error li he dit que el primer tren era a les 9:30 quan volia dir que el bus era a les 9:30. El pobre, ha arribat a l'estació, ha tret el tiquet i després, veient que no hi havia gent ni tren ha preguntat i li han dit que fins les 13:20 no sortia el primer tren cap a Dublin!!!
Ha anat a fer un tomb i a esmorzar al White Hotel i després ha marxat. Arribava a Dublin a les 16:30 aprox.
La veritat es que la seva estada ha estat molt curta però diu que és millor que ell no estigui aquí perquè jo aprofito al màxim la meva estada. Bé..., diumenge ja estaré a casa, amb ell.
I dilluns us veuré a tots vosaltres!!
Una abraçada a tots!

1 comentari:

Guillem ha dit...

Hola Sofia,

Estic content que en Jordi hagi pogut arribar i que tot hagi anat molt bé. Una abraçada molt forta des de Dublin city.