Imatges de la meva estada a Wexford

dimarts, 7 de desembre del 2010

Sorry...he estat una mica desapareguda!

Hola! Acabo de penjar una pil.la de fotos d'aquests últims dies.
Espero que tots estigueu bé, jo estic acabant d'aprofitar la meva última setmana aqui a Irlanda.
No he escrit res des del dia 30 perquè les tardes de la setmana passada no vàrem fer res en especial degut al mal temps. Quina llàstima, oi? Amb les ganes que tenia jo de fer excursions amb en Jim i conèixer els poblets tant bonics que hi ha per aqui a la vora...!!!!
Bé, què hi farem!. Un parell de tardes ens vàrem posar una pel.lícula en anglès (sense subtítols) i la vàrem veure tots juntets.
Pel que fa al cap de setmana, hem estat a Dublin. En total hem anat 6 persones i hem estat a un B&B (bed and brekfast) . Vàrem fer la reserva per internet de 2 habitacions de 3 (una pels nois i l'altre per les noies) el mateix divendres a la tarda/nit doncs no sabiem si podriem anar-hi degut al mal temps.
A veure si esbrineu qui va ser el nostre guia??? Doncs en Guillem! Bé, sorry, en William (que és com li diuen a Dublin). És tant gentleman! Sempre pateix perquè tot surti perfecte i perquè tothom estigui bé! És un sol!
La veritat és que el que he vist de Dublin no m'ha agradat massa i prefereixo mil vegades Barcelona o Wexford, però...volia anar abans de tornar cap a casa i veure també al meu company del Sefed per xerrar una estoneta. Ell està molt i molt content a la feina, està aprenent moltíssimes coses! Amb la dona de la casa manté extenses converses i té mil i una anècdotes per explicar-vos quan arribi. M'ha donat records per tot vosaltres!
Ja veureu a les fotos quin guia està fet!!
Mentre estàvem fent la ruta turística ens vàrem trobar una noia de Brusel.les que es deia Sofia (com jo!) i que anava una mica perduda. Havia quedat amb un amic en un punt però no sabia on estava. En Guillem va dir que l'acompanyariem fins allà i, encara que ens vàrem desviar una mica de la nostra ruta, la noia va trobar al seu amic. Tots dos van dinar amb nosaltres al MacDonalds i a la nit la Sophia es va afegir amb nosaltres a veure el partit del Barça-Madrid! (0-3 a favor nostre!).
Avui dilluns a tornat i no sabiem si aniriem a treballar o a escola. En Jim ha passat a buscar-nos i encara que les carreteres estaven fatal i el trànsit era horrible hem arribat tots sans i estalvis.
L'Anita tampoc a pogut venir avui a treballar així que la Lisa si que tenia feina per a mi i he estat treballant fins les 14h.
Els companys són ara al South 51 veient un altre partit del Barça i jo m'he quedat actualitzant aquest bloc.