Imatges de la meva estada a Wexford

dimarts, 21 de desembre del 2010

No penseu que ja he acabat, eh!!

Sorry per no haver escrit res desde fa tants dies però ha sigut arribar i anar a una entrevista de feina i seleccionar-me per començar el dia 10 de Gener!! I ara faig un curs d'Access a les tardes! .
Quan tingui una estoneta continuaré explicant alguna coseta més, d'acord?
També recordo que haig de penjar els exercicis que he fet a les classes ...
Molta sort a la Paloma i a la Erica que marxaran a finals de gener cap a Wexford! Jo tornaria amb els ulls tancats! La Paloma estarà amb la mateixa host family que jo ! Ja li he comentat que són super macos i que estarà amb en Tackeshi, doncs la seva estada continua allà per uns mesos més (quan els Japonesos surten del seu país solen fer-ho per un llarg període de temps, crec que ja us vaig comentar que l'altre noi Japonés, en Kiohey fa una estada d'un any i després vol anar 1 o 2 setmanes a Polonia, 1 o 2 setmanes a Austria i 1 o 2 setmanes a Barcelona a visitar el país i als companys que ha conegut a Wexford).

1 comentari:

Núria ha dit...

Felicitats pel bloc!!És genial! Sóc 1 noia del Sefed Tarracosim, Tgn, q vaig a Dublín el proper 22gen i et volia preguntar si mentre estaves allí vas tenir contacte amb gent q estés a Dublín o és q no hi havia anat ningú més. A part, si Wexford és molt lluny de Dublín...Gràcies!!