Imatges de la meva estada a Wexford

dissabte, 11 de desembre del 2010

Ostres amb la maleta! No la puc tancar!

Sabeu d'on acabo d'arribar?? Doncs he anat a comprar una maleteta d'aquestes d'uns 3 kilets per poder pujar-la a l'avió doncs no m'hi quep tot! Quin desastre! En jordi em matarà quan vegi una altra maleta a casa!
Però què havia de fer jo en aquest cas...??? Ja no porto l'ampolla de cava que vaig portar a la host family (crec que no us havia dit que les galetes Tries al final es van quedar a Barcelona perquè no m'hi cabien a la maleta!) però com he comprat algunes cosetes...no hi quep tot! Us porto uns bombonets que diuen que són boníssims! Dilluns els tastareu.
"Unos tantos y otros tan poco!!" . A l'anar portava la maleta gran amb 21 kilos (comptant el cava) i una mochila per l'ordinador portàtil i un parell de llibres petits de la biblioteca.
La majoria dels meus companys portaven el mateix o una mica més (una segona maleteta petita d'aquestes que m'he comprat jo avui). Com pot ser que per 1 mes portem això i un company Japonés que fa una estada de 7 mesos a Wexford porti una maleteta on s'inclou 1 pijama, roba interior (suposo!), 2 pantalons (m'ha dit dos però jo sempre li veig el mateix!), uns 3 o 4 jerseis finets i unes bambes!!?? En Tackeshi és així!
Quan vàrem anar a Dublin no va portar res, només el seu bolset creuat. És una canya! Què pràctic oi? Jo pensava que el meu jordi era pràctic però aquest noi ....és el campió!!



1 comentari:

jordi ha dit...

Nena!!
Podries haver demanat als companys que et duguessin coses fins barna!! Es que no ets pràctica!!!!