Imatges de la meva estada a Wexford

dissabte, 20 de novembre del 2010

Les tardes de la primera setmana. Temps lliure

Com que el sopar és tant d'hora (a les 6 de la tarda) trenca bastant la tarda però no és cap problema. Té també  les seves coses positives: surts al pub i quan tornes sembla tardíssim i llavors mires l'hora i t'adones que és l'hora en que sortiries si estiguessis a Barcelona. A més quan arribes ja has fet la digestió!

Diumenge 14:  Desprès del primer sopar ja no vàrem poder esperar a anar a conèixer un dels pubs dels quals la Miriam m'havia parlat : Up and Grown (pub tipic irlandes). Vàrem prendre uns cafès i vàrem anar a descansar.

Dilluns 15: La primera  tarda vàrem anar amb l'Anna de compres a la botiga "Penneys" (molt barateta) i després a un café anomenat Capuccinos, on tenen conexió a internet gratis (és des d'on us vaig escriure el meu primer missatge).
A la nit vàrem anar a un  pub anomentat South 51. Allà ens vàrem trobar amb el grup d'autríacs de l'escola, un grup de joves molt simpàtics que durant tota la setmana ens ha convidat a anar amb ells a tot arreu.
La veritat és que ha estat una experiència molt maca encara que de vegades ho passes malament pel fet de que vols explicar moltes coses però de totes aquestes només n'expliques 1 o 2 perquè no tens el vocabulari adequat o perquè la teva pronuncia és tant terrible que no t'entenen,...
Susan, una de les professores, ja ens havia comentat que quan els espanyols parlen als estudiants dels altres països els hi costa entendre'ns perquè no pronunciem bé les paraules.
I jo que pensava que llegir era l'única cosa que feia bé! Doncs llegeixo fatal!
Hem compartit un coctel (Pinya Colada) amb l'Anna : 8,5 euros !!

Dimarts 16 (13:45-16:00): La segona tarda vàrem anar a Johnstown Castle and Gardens, visita organitzada per l'escola.
Preu transport: 5 euros.

Preu museu: 5 euros (no va entrar ningú de nosaltres).
I a la nit ...vàrem estar preparant tres truites de patates perquè al dia següent durant el dinar a l'escola els estudiants de cada país preparaven menjars típics del seu lloc d'origen! (Bé, dues d'elles les vàrem portar a l'escola i l'altre els hi vàrem oferir a la Carmel i en Brendan).
Ah! No m'enrecordava! El meu cava els hi va fer molta il.lusió, encara que en un principi no sabien què era. Li vàrem dir que era similar al champagne i ho han guardat per celebrar el Nadal.
I Després de la truita... a ballar!  Dansa irlandesa nens!! Ens ho van comentar a l'escola i ens vàrem animar. Una experiència inolvidable!
5 nois de l'escola, l'Anna i jo , que quasi no ens coneixiem, davant d'aquella gent que tenia un nivell avançat ...No podia parar de riure per la situació!! La profe primer va fer sortir al grup avançat i després a nosaltres i així va anar alternant durant una hora. Què divertit! Vaig riure tant! . A l'últim ball ens va barrejar a tots (els que sabien amb nosaltres) i va ser genial. Sabeu amb qui em va tocar a mi? Doncs la meva parella va ser el noiet més jovenet que veureu a les fotos i que era el que més dominava el tema! Més maco ell! Em va preguntar si erem espanyols i em va dir que sabia algunes paraules en espanyol. Li vaig demanar que digues alguna d'elles i em va dir: Hola!.
La setmana vinent hi tornem! Llàstima que el grup dels austríacs ja no hi és (marxaven avui al matí).
I la tarda no va acabar...vàrem trucar en Jim perquè plovia  (en Jim és el conductor del bus de l'escola ; a les tardes-nits també treballa) i ens va recollir i portar a un per si ens podia recolliren Jim (el conductor) ens va recollir 

Dimecres 17: L'escola havia organitzat una sortida a la tarda per anar a pujar a cavall o bé a visitar un poblet anomenat Enniscorthy però... els catalans teniem classe!. Ens queda pendent anar en aquest poble doncs diuen que és molt bonic.
preu tranport: 10 euros.
pujar a cavall: 15 euros (1 hora, crec)
Després de l'escola hem anat a comprar el pen a Vodafone, al Dunnes Stores (una botiga que m'havien dit que era molt i molt econòmica; no tot és molt barat però està bé! -la bufanda que he comprat: 6 euros-) i després a la farmacia perquè començava a notar que m'estava refredant.

Dijous 18: Una de les noies austriaques ha fet 21 anyets i ens han invitat a sopar amb ells. Li hem donat dia lliure a la Carmel i a les 6.30 hem anat a un bar/pub anomenat Chocolat XXX?? . Els meus macarrons estaven super-hiper especiats i no me'ls he pogut menjar! M'ho he passat molt bé i  he parlat (o intentat fer-me entendre) molt. En Jim sempre està explicant històries divertides i fent tonteires. És molt positiu i sempre fa broma de tot.
Després del sopar l'Anna i jo hem tornat a casa doncs el meu refredat anava a més. Els dos homes de la casa: l'Oscar i en Tacashi, han continuat la nit i han anat a un club (discoteca) a ballar una estona.

Divendres 19: l'Anna i jo hem anat a l'oficina d'informació a buscar un mapa i un parell de fulletons informatius per estudiar-los bé durant els propers dies.
A la nit: acomiadament del grup del austríacs a l'Up and grown.

Dissabte 20: Els caps de setmana no tenim horaris per menjar. Al Matí he estat al llitet perquè m'he quedat sense veu i vull curar el meu refredat.
Avui ha cuinat l'Oscar arròs bullit i pollastre a la planxa (li venia de gust i li ha demanat a la Carmel si el deixava cuinar). A les 7 han anat a veure el partit del barça al South 51 i jo m'he quedat a caseta escrivint aquest bloc i  recuperant-me.
Li hem dit a la Carmel que no ens preparés sopar doncs estavem molt plens així que quan arribin em prendré una kellogs i aniré al llitet doncs demà tenim plans... Us continuaré explicant, d'acord?
petons i perdoneu per totes les faltes ortogràfiques que hi puguin haver en els meus escrits.
Silvia!!!! corretgeix please!!
Petonets i fins aviat