Imatges de la meva estada a Wexford

dilluns, 22 de novembre del 2010

Visita a Hook Head

Hola companys!

Avui hem sortit a les 12 h del matí amb en bus d'en Jim a fer una excursioneta. Hem anat en Kyohei, en Tacashi, la Ursula (Brusel.les), l'Anna i jo.
Ha estat un dia solejat però de molt i molt fred. Menys mal que se m'ha ocorregut agafar el meu gorret d'esquiar! (Gràcies també per la teva jaqueta Silvieta!!). És el primer dia que realment he passat fred. Ja veurem demà com estarà el meu refredat; crec que s'allargarà una mica més! (Tinc el nas tant vermell!!)


Puc dir que avui he vist unes magnífiques vistes , veieu-les vosaltres mateixos i imagineu que esteu allà, en un lloc tranquil, espaios, amb una gespa molt llarga, espesa i humida (per on dona gust caminar), amb un aire net i fred que et frega la cara, ... M'ha agradat moltíssim!

Abans d'arribar al far hem fet dues paradetes: una a un cementiri maquíssim i l'altra a Tintern Abbey,
una abadía/monastir "cirstersiense" situada a la localitat de Saltmills, condado de Wexford, Irlanda.
Es tracta d'un centro monàstic de l'ordre del Cister. El conjunt va ser fundat al segle XIII per William Marshall, Conde de Pembroke. Aquest es va trobar un dia enmig d'una forta tormenta i va prometres que si es salvava construiria aquest monestir.
Gràcies Marshall per fer que els nostres ulls poguin gaudir d'aquestes vistes avui!
Bé, us deixo que demà començo les pràctiques a l'escola i sinó no m'aguantaré!
Quan he arribat a casa m'ha vingut un bajón però no patiu, res important!
Tal com va comentar la Miriam és normal! Imagineu que esteu refredats i a més no us entereu de gairebé res del que diu el guia i els altres del teu voltant riuen de les tonteries que ell diu i tu no pots disfrutar d'aquests comentaris i intervenir-hi...
Hi ha dies que penses: com pot ser que el meu anglès sigui ara pitjor que quan vaig arribar a Wexford???

2 comentaris:

Paloma Pérez ha dit...

Ánimo cielo que es genial aunque a veces no lo sientas así.
Es normal que tengas bajones pero has de ser fuerte y segura. Me encanta leerte y ver que estás viviendo tantas cosas.

Arriba la Sofi!!!!


PD; lo de la pestaña de seguidors es por Mozzila, con explorer y Crome no hay problema.

Besiiitooossss!!!!!!

Miguel ha dit...

Hola Sofia, me llamo Miguel y fui a Irlanda en primavera también conocí a
Carmel y a Brendam por cierto les das recuerdo mios y un beso a Susan la profe de Slaney.
Muchos ánimos y veras que la experiencia es increible.
Good luck
Miguel